God Natt for the day

Hej! Sitter nu i soffan, med ont i ögonbrynet, ryggen, benen och huvudet. Går det bra för mig eller går det bra för mig! Skulle glida ner med ryggen på mitt skåp idag, tänkte dock inte på att det var ett skåp under, med hänglås. Fick hänglåset i ryggen, ett sår där nu... Smart eller!? Sedan skulle jag ju prov rida på en grupp idag, men kom öite tidigt och fick hjälpa till med lite stallsysslor *nöjd*. Jag valde Jackpot och vi skulle hoppa i fårhagen som i fredags. då skulle man ju självklart ramla av och få bajs ont i huvudet. Med huvudet förre över Jackpots hals. Suck. Inte igen, liksom xD Sedan skulle man ju hem, men då väntade till sex innan jag fattade att Inge skulle komma och hämta mig xD Åkte då buss, sedan blev det krångeldå mobilen tog slut på batteri. Är nu äntligen hemma och tittar på Idol. jag lever i alla fall :) Haha, god natt <3

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0