Förlåt, för att jag lever.

Sakna <3
Idag gick jag upp tidigt för att vid klockan nio köra Femkamp... GÄSP.
Då följde min Kusin med och han var duktig, och tyckte det var kul!
Sedan hade småsyrran fotbollsmatch, vann med 2-1. Mot Djurgården
tror jag ;D Jag tittade lite på Djurgårdens ridskola/anläggning (dom
körde vid typ Östermalms IP) ochd en var AZUM. Tänk att jag maybe
tränar där sen. I belive? Osäker nu, ska träna på K1, tror det är där...
BLÄH. Orka. Fick sedan skit ont i huvudet, medan vi åt pizza på en
restruang. Sedan åkte släkten hem och vi med. Hade med mig kameran,
snygg snygga bilder på en Chuaua valp <3 Tog nyss en duch, huvudvärks
-tablett och ska bara blogga färdigt och sedan göra matte och ikväll
Franska glosor... BLÄH, igen. Har tittat på gymnasium. (Som ni kan
läsa på min prestation, så älskar jag att planera framtiden) och nu
ligger det mellan Säbyholms och Stockholms Djurgymnasium, båda
Djurvård. Vill jobba med sällskapsdjus, men även små djur, vilda djur
och lantdjur O.o ALLA DJUR <3 Haha, lovar att det kommer ändra
sig till om två år. Men ska plugga plugga nu så att jag kan komma in ;D
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0