WARNING: En bomb som förgör liv

Mitt Klarsbärsträda (som heter Benjamin <_< ) blommar!
Dagen är failad. Men men xD Har iaf haft flipp flopps på mig och trott
att min häl är bra, men där hade jag fel. Har bara blivit sämre!
Händer massor i skolan och idag så var det ju FILMINSPELNING - PROVA
PÅ!! Man skulle 'låsas' att man ringde någon min blev såhär ^^
Hej!
Jaha, men nej. Jag söker Jonna Nyholm...
Nehe, vem är du då?
Göran, jag kände en Göran när jag var liten.
Men vart bor du då?
I Stockholm! Så trevligt!
Då kanske vi kan träffas någon gång ju!
Nehe, skit i det då!
Hehe, punkt punkt punkt... Men hoppas det blev bra iaf <_< Haha xD
Det var Hannas ide att jag skulle prata med någon Göran, och jag ville
ringa fel (utan att det ringa...). Tar vara på dom här bar 'härliga' dagarna
nu innan jag byter skola med massa läxor =( Just det, fick ledigt av skolan
för att hälsa på den nya skolan ^^ Har nu mysat ner mig lite o ska dö... Nej.
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0