Vill inte glöma min fantasi


Det ända jag kan säga, är att jag älskar det <3
Heejsan!
Hade så piss-tråkigt igår så jag bestämde mig att göra något vettit idag.
Som att åka till Sickla med några kompisar, men sedan gick inte det. Så
jag följde Jonna till hennes dörr och cyklade sedan hem. Ätit mellis men
är så himla godis-sugen. Suget gnagger inom mig! Men nu håller jag på
men min dagliga 'internet uppdatering' då jag kollar bloggar, Fb o annat.
Har bestämt mig att spela lite Sims 3 idag, hade tänkt att ta med matte
men ligger redan förre o så glömde jag boken xD Klumpiga jag. Men nu
har oxå Freddi blivit "Jedward" galen, sur på henne... -.-'' Jag e fånig...
VILL RIDA, FÖRBANNAT SUGEN! Är alltid det... xD
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0