Vad hände med mitt liv?

Dagens outfit: Tröja är ifråns Coop (Dom har börjat med T-shirten T-tröja)
Shorts: & Now
Strumpbyxor: New body
Skor: Flipp flopps ifrån Vietnam
God morgon!
Vaknade vid 20 minuter över sex och klev upp. Träffade min Mamma innnan hon stack till jobbet.
Har ätit frukost men kom på nu att jag har glömt att ta mina Fiskoljetabletter xD Aja, idag efter
skolan är det Prov inspelning med Hanna som gäller, sedan är det Dans jag ska gå på. Måste även
fråga min Ansvars pedagog om jag får vara ledig på Tisdag. Freddi ska iaf gå, fast det börjar tio över
åtta... <_< Nu ska jag ta tabletterna och sedan borsta håret, måste gå om tjugo minuter.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

skön outfit =)

2011-05-11 @ 08:51:32
URL: http://matildays.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0