Stenhjärta

Det här fotot kommer jag ha på mitt bank-kort. Tror du att det kommer bli snyggt?
Det tror jag! Vaknade kvart över sju och har tittat på The voice tills Pappa stängde
av Tv:n och jag satte på den, han stängde av den och jag satte på den ^^ Han
tycker inte att han kan 'prata' med mig när jag sitter vid en Tv... Men jag längtar
tills halva skolan ska orgientera! Jag och Agnes  satsar ju på MVG (A). Och snart
är det Rapattack på The voice <3 Men innan var det 'Paris om Vampyrer' och han
tyckte att man skulle titta/lyssna på Justin Bäver istället för tex True blood! Jag *Spyr*
Allvarligt! JAGSKULLEINTEKLARAMIGUTANVAMPYRERIMITTLIV! <_< Vet inte varför...
Rapattack... <4444
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0