Sex mimare, sex vita hästar.

'
Bilder ifrån Google
Sex mimare, sex vita hästar.
Idag red jag Chili och vi hade Josan helt plötsligt. Allt strul med ridlärare gör mig förvirrad! Men, men. Josan sa att hon skulle ha oss nästa gång också (Men det sa Sofia också...). Vi övade på galopp fattningar och allmänt dressyr. Sits och from i all allmänhet. Det gick helt okej, men det var väldigt kul ändå! Sedan när vi åkte hem så svängde Mamma helt plötsligt av mot Freddis hus. Skit förvånad blev jag men Mamma envisades att gå hem till henne. Jag var jätte nyfiken och nervös! I hissen avslöjade Agust (Freddis lillebror) vad som skulle hända. Jag skulle se på teatern Sex mimare, sex vita hästar! Har väldigt gärna velat gått på den och det fick jag nu. Som födelsedagspresent :) Jätte nöjd. Fick även dricka Coca Cola ^^ ( I mitt "Godislöfte" så får man inte äta godis, eller dricka läsk. Bara äta popcorn och glass... Torkad frukt <4444 ) JÄTTE NÖJD =) Nu tittar jag på Finland-Ryssland ishockey, heja Finland. Även om dom ligger under med 3 mål... Men man vet aldrig vad som händer.
Tack så hemskt mycket Mamma och PAppa, Freddi och hennes Mamma!!! Måste bara göras om, absolut!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0