Nu när Pelle Plutt är borta

Nu är Pelle Plutt borta, Freddi tog med honom hem. Fick två
presenter och pengar för att jag hade vaktat honom :S
Bye bye! Men nu ska jag låta bilderna tala för sig själv ^^
Familjen åkte till 18smaker glassmakeri och åt massa ekologisk
glass <4444 Det var jätte gott, liger på Söder ^^
Sen skulle vi tillbaka till bilen så hittade vi den här affären med
massa prylar från Afrika och Asien. Skit kul med massa roliga
saker! Bland annat:
Kjolen <444 Skit snygg! Älskar den och ska ha den imrogon i skolan ^^
Fick Bergamitto Eau de toilette av Freddi som tack för hjälpen
med Pelle Plutt, den luktar Citron, söt citron <444 Jag fick även:
Ett halsband som jag har på mig nu. Fint fint!
Så det så! Nej, men dagen har varit rolig och nu ska jag ta
ett bad och läsa Fallen ängel <4444 Ha en bra kväll!
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI

<3 <3 <3 jag var osäker på om du skulle gilla parfymen, hoppas den luktade gott..? <3 <3 <3 :)

2011-05-01 @ 20:41:06
URL: http://murdersquirrel.blogg.se/
Postat av: C a r o l i n a

sv, Den är svart med ljusbrunt/vitt under hakan och på magen hihi. Den är 4-5 år (redan) :D

2011-05-01 @ 22:23:01
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0