Modern femkamp

MODERN FEMKAMP
Hej, hej! Kan en helg bli bättre? Först världen bästa ridlektion
och nu detta!? OMG! Vi åkte till Tildas (syster) simtävling och
där träffade vi en landskapsmästare i Modern femkamp! Oh
han erbjöd mig en plats i hans tränings klubb! Så nu ska jag
titta och förhoppningsvis prova och börja! Jag rider (Älskar det)
Jag har simmat, vill börja på fäktning och har faktiskt tänkt
på att kanske börja på Löpning. + att jag är femma på
Juniorerna (År 4-6) i min skola, fast ingen är egentligen särskilt
bra (förlåt...). Och Skytte värkar bara coolt! Skjuta med
luftpistol, hur många får göra det? Så jag ska börja med
Fäktning, Simmning (igen), Skytte och Löpning nästa helg
(eller då ska jag prova på). Ridning så får jag vänta lite
med eftersom jag är lite för kort för doms Storhästar...
Men jag rider ju redan på Velam och då blir jag en Modern
Femkampare iaf! Men hoppningen med häst verkar lite
läskigt, hoppa 12 1ms hinder på tid :S Jag som precis har
blivit av med min Hopp-fobi! Men jag klarar mig säkert!

Imorgon blir det iaf lite jobb att göra, pengar växer inte på
träd! Ska döma två fotbolls matcher ^^ 220 kronor <444
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0