Lokala humörsvängnignar runt klockan 14

Hej då.
Har gjort fruktsallad till OM TRE MINUTER, då det är
Mästarnas mästare FINAL! Vem tror Du vinner?
Jag venneh, maybe a baby. Or something... <_<
Har under dagen kört ett häst-terori-spel och faktiskt
klarat mig väldigt bra! TIlls datorn dampa och stängde
ner sig själv. Usch och fy. VILL TILL STALLET!
Visst är jag jobbig, bloggar utan att blogga om något.
Bara massa skit om vad jag vill eller inte, om vad Ni
tycker och vad jag ska göra. Tråkigt va'? Jätttttte xD
Bäst att jag slutar då da -.-'' *SÅRAD* AV mig själv...
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: clara

Sv; Det blev den röda med dragkedja ;D

2011-05-29 @ 22:19:25
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0