Go' kväll

Yes, this is My life. And I don't like the song ^^
Nej, men xD Nu är det reklam men nyss såg jag på "Djärvulen bär prada"
Fast Pappa bytte nu till fotboll, fast nu byter jag tillbaka =) Men nu var
det ju Nyheter! BLÄH. Chattar med Fjäddi på FB och bloggar ju! Händer
inte så mycket nu på Facebook. Tiden står still... Imorgon ska jag upp tidigt
för att jobba, till tjugo i tolv. Och då har jag kännat 220 kronor. I LIKE!
Ska köpa Sims Leva livet (Då jag får Utomhus-lyx gratis med).
Nu ska även Fjäddi (Freddi) med på "pöva på" Femkamp. Ska bli kul!
God natt!
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Alma

Sv: Jag rider oftast två eller tre gånger i veckan ;)

2011-05-07 @ 22:17:17
URL: http://horzees.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0