Du kommer alltid få plats i mitt hjärta <3

Vad som än händer!

Nu vill ni ju veta vem jag pratar om ;D Det är min
första favorit ponny, Casper. Underbar, står på
Södra Evlinge Ridskola. Skulle, om jag kunde, köpa honom <3

Ange alt-text här.

Gaylord (Casper)

Valack

Född 1995. (16 år)

e: Gandor
u: Silvia

Import Tyskland.

Han är en C-ponny, rasen heter Pinto.

Han är en riktig trotjänare som är lagom snabb och snäll att hoppa på.

Utbildad LB dressyr och LC hopp.

Gammal men jätte snäll o go! Enligt mig var det riktig fart i honom. Underbar säger jag bara!

Informationen hittad här KLICK
Älskade Casper! Min mamma har lovat att skjussa ut mig men har aldrig hänt. Men måste se
honom igen. Det behövdes bara en lektion sedan älskade jag honom. ´<_<
Jag vet jag låter fånig -.-'' <3 <3 <3 <3 Vill gå på sommarläger där men dom har inget...
Tidinställti nlägg, har egentligen Matte nu ;D
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Linda

Hej Gaylord (casper) har flyttat till oss jag jag ska tävla honom på måndag

2014-04-20 @ 14:15:23

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0