Det finns många idioter, är du en av dom?

Spelade trummor idag med Bandet (1457) Gick inget bra...
Nu sitter jag hemma och äter salt <_< Men sen oxå Rubriken:
Det var en sextonårig kille som dömde en match i Erikscupen för åttaåringar.
Killen dömde så att ena laget åkte ur och föräldrarna blev förbanade
på killen. DÅ kom en man och fick sära på dom, försvarade sedan killen
, då började föräldrarna jaga gubben runt planen. Dom hotade både
Mannen och killen tills fler - Poliser, allmänt folk elr annat vet jag ej -
personer somhjälpte till attt sära dom och doms lag blev
utvisade att spela först tills efter sommarn. Va fan! Enligt mig! Jag
som precis dömde några åtta åringar, i Erikscupen! Hörde detta på
radion nyss. Läskigt :S Barnen var inte särskilt ledsna men föräldrarna!
För fan, skärp er. Liksom! SUCK <_> Allmänheten stör mig...
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0