Det du inte vill veta

Den var soljus där jag stod, men åska där på backen xD
Tjo!
Cyklade snabbt hem efter skolan idag för att min lillasyrra glömde nycklarna
hemma. Men när jag kom hem hade grannarna (som vi delar källare med) släppt
inne henne. Så jag blev svettig i onödan. Men nu har jag bestämt mig, jag ska
börja jobba i stallet efter sommarlovet. Bli lärling och få en extra lektion i veckan.
Kommer älska det, förhoppningsvis. Eftersom jag tycker jag borde lära mig
mer om hästen på marken än på dens rygg. Eftersom jag är på nivå 5 av 5 på
Ponny. Så snart blir det väl Junior (Stor ponny o häst) eller (förhoppningsvis)
eller att jag rider kvar och får då jobba ^^ Vet bara inte om jag är tillräckligt
duktig :S Fast det är ju därför jag gör detta =)
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0