Det är en lek, Rockström, en lek.

Det skulle bli jätte kul att titta på Lärarna mot Niorna, det sista dom Niorna skulle göra. Nästan. Vi går alla dit (till idrotthallen) vid kvart i ett. Dom ska först spela innebandy i typ tjugo minuter, sedan fotboll. Alla lärare verkade ta det på värsta allvaret. Medan Niorna 'lirade' lite mer ^^ Men vissa killar var
Efter kanske två minuter i bandyn...? Så springer vår Rektor efter bollen med en Nia bredvid sig, japp. Gissa vad som hände. Vår rektor tacklade in Nian (en stor kille) i väggen och tog ifrån honom bollen och stack. Nian låg kvar. Alla bu:ade eller höll andan. Nian reste sig inte. Flera lärare kom och alla andra Nior kom till honom. Han låg säkert där en tio minuter :S Vå rektor (Rockström) frågade hur han mådde och sedan gick han o stretcha... Killen haltade till läktaren och kunde sedan inte vara med. Från och med då, hatade jag Rockström mer än innan xD Nej, men seriös.    Det är en lek, Rockström, en lek. (!) Vet han äns vad det är!? Han tacklades och slängde klubben. Och duktig var han inte! Usch, o fy och nej! Jag dör. Niorna förlorade med 10 - 2... Duktig o efter halva tiden under bandyn hade jag byt från lärarna till Niorna. I fotbollen lugnade lärarna ner sig, duktig vovve... Eller nått. Men där vann iaf Niorna. SÅ det blev typ lika =) Så ni vet en av ALLA anledningar varför jag inte gillar vår rektor.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Jessie

Usch! Jag hatar honom. Jag öskar att vi hade Stefan istället...

2011-05-25 @ 19:10:33
URL: http://myheartisred.devote.se

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0