Bestäm dig och le.


Gammal bild (från igår)

Vid tre så gick hela bandet hem till Jonna rensade hennes kylskåp...
Och sedan vid fyra gick vi till vår skola och repade. Spelar trummor <4444
Det gick väl sådär, vi var alla ganska trötta. Kom hem vid halv sex,
såg att internet inte funka så jag fick ta  min Pappas dator som fick
låna våra grannars internet. Men medan jag väntade på bussen idag så skrev jag:
Livet är som godis, som man inte kan få nog av.
Som man kan prova på, olika stilar, olika smaker.
Men man får vara försiktig, om man äter för
mycket så mår man inte bra. Ta vara på det.
För du har bara ett.
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Agnes

MITT CITAT !

2011-05-02 @ 18:53:09
URL: http://mychemicalromancelover.blogg.se/
Postat av: C a r r o

SV; Det står ^^



Jaha, hur många har du då? :)

2011-05-02 @ 20:06:31
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0