1457 in the building

Lekte lite med kameran. Ska berätta vad som hände igår oxå ;D



Fint va'?
Okej, nu ska ni får reda på vad som hände på min FÖDELSEDAG. Igår.
Jag vaknade av ljudet ifrån födelsedags sången. Fint ^^ Fick två presemter,
ett papper o ett inslaget. På pappret stod det att jag fick ett Grönt kort
på Grönan. Ballongflygning. SEB-kort med egen design. O pengar. Det
inslagna var Veronica Maggios nya skiva Satan i Gatan. Skit bra ju!
Sedan gick jag till skolan, chilla lite med kompisarna. Bjöd på glass <3
Det var uppskattat. Sedan åkte jag till stallet och fick Jackpot o vi
skulle ha fälttävlan. Jossan (ridlärare) sa att han kunde busa lite efter
hindrena men det sket jag i. Jag hade bestämt mig att min hoppfobi var
borta. Gick riktigt bra, han hoppar underbart! Nu vet jag vilken häst
jag ska ha på  min Privatridlektion! Men sista hindret så satte han full
fart och jag tyckte att det kändes så bra så jag lät honom galoppera
lite extra innan jag skulle bryta av. Det Gick Inte Att Bryta Av Till Trav.
Han slängde av mig och jag gjorde kullorbyttor på marken. Det var mer
läskigt än att det gjorde ont. *Skrattar åt det nu, efterråt*. Jag satt upp
på honom igen och skule ta ett till hinder. Var lite mer tveksam men
det kände jackpot så att han svängde och stanna o ville inte alls hoppa xD
Men till sist gick det. 90 gånger kvar innan man blir en riktig ryttare då ;D
(Vill ha honom på privatridlektionen eftersom jag tror att han kan gå riktigt fint!)

Jackpot, som är föl till Mynta <3

Efter ridlektionen åkte jag hem för att byta om och åka till
Grönan för att få mitt Gröna kort och se på konsrten med
Säkert. Jag passade även på att åka Twister, något alla
borde prova! Lite läskig men rolig!! Självklart åt jag massa
godis den kvällen! Här är säkert!


Älskar <3 Blandade låtar (INTE MITT VIDEO!) Grönans video.

Lördag:
Båda småsyskonen har spelat fotboll men nu är vi hemma. Fast Tilda
(Äldsta lillasyrran) är och badar med kompisar. Chilar :D
Imorgon gäller ju Modern femkamp på morgonen <3
Någon som vill se veronica Maggio med mig på Söndag?
(Imorgon) Har två Grönt kort ;D
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0