Världen rasar om det är sant

Yeee...
Varför kan jag inte bara släppa det!?
(Nu börjar mina "hälsningsfraser" bli som rubriker istället, men ja ja!)
Jag har läst på om hur man får fler läsare och alla skriver - en av dom
sakerna - är att man inte ska skriva om sig själv o sin vardag. Men det är det
jag gör! Det är det jag mår bra av, inget annat! Så även om jag inte får några
fler läsare är det detta jag tänker skriva om! PUNKT SLUT!!
Man kan alltid börja om!
Nu tittar jag på "Världens strängaste föräldrar" på 4+. Det är faktiskt lite kul!
Alla ungdomar ska typ damma o dom dammar hälften och då letar dom damm
ovanför fönsterkramen! Ha ha, att man kan! Idag har jag deppat lite samtidigt jag hade ont
i huvudet men när jag fick en huvudvärkstablett o två kakor av Jonna mådde jag bättre.
Då var jag till och med lite flummig på eftermiddagen, surprise! Eftersom jag oftas inte e det.
Men i sommar har jag bestämt att fråga om jag får "lära" minlillasyrra lite om ridning på
Gotland hos några kompisar som har häst, innan Ridlägret med Freddi då.
Freddi vill du hjälpa till om vi hinner/vill/kan ?
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0