Varför gjorde jag det när jag visste att det inte skulle gå bra...?

Var o handla idag och det blev en del böcker.
Hej hopp!

Egentligen blev jag deppad av en fin blogg nyss, men ska
hålla detta inlägg med hopp =) Idag sov ju Freddi över,
vi spelade Wii o Sims innan vi åkte med Mamma o minsta
lillasyrran o handla. Jag handlade böckerna - ovan, vår/höst
skor och en ny dagbok 2011. Så nu ska jag försöka börja
med Dagbok igen och göra det mer personligt med mer
hemligheter. Fast den blir såklart gömd på ett bra ställe!
Jag kunnde inte skriva igår eftersom Freddi nog inte skulle tycka
att det är så himla kul! Så jag hoppa det så nu får nu veta
vem jag red o s v! Förra veckan trodde jag att Kia sa att
vi skulle hoppa och då brukar jag ju få Isolde men jag fick
Mixa och vi skulle ha dressyr med bommar, alltså det blev
mest stora o små volter med bommar på spåret. Lite galopp
i båda varven och som uppvärmning skulle vi flytta bakbennen
åt båda hållen, halt o ökad skritt. Ikväll blir det mys mys o en
god natt sömn! Ja ja, vi ses i lycka o skills i lycka!
Någonting från Frestad jag läser nu.
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0