Vakna - med the voice

Stallet <3
Hej hopp!

I morse tänkte jag på att jag var tvungen att skynda
mig OM jag hade en häst, så det gjorde jag! Men blev
besviken när jag kom på att jag inte har någon häst!
Vet inte vad jag fick för mig men det känndes såå
underbart... I natt drömde jag också om hästar, om
att jag hade en förstorad Isolde som jag kunde cykla till.
Guuud, drömmarna lurar en!
Nu har jag ju massa tid över och sitter och tittar på Vakna
med the Voice, som Tove - från Idol är med på. Men nu
gick hon xD Men hon e skön och jag har en hemlighet
som liknade en sak som hon sa idag... Men ja ja! Nu
om 8 min måste jag gå - även om jag redan sitter med jacka
o allt framför TV. Igår sa jag aldrig att jag var o schoppa istället
för åka till stallet och jag köpte:
Jeans
Häst på bild -tröja
Blå mode - klädnning
Jeans klädnning
STORT hår spänne
Japp, ni kommer få bilder så småning om! Men nu måste jag nog
sluta efter ett ganska långt inlägg!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0