Trött men nöjd, jag förstår inte!

Isolde jag älskar dig!

Jag älskar henne och kommer göra det för alltid, hon är underbar!
Jag kommer aldrig lämna eller byta henne! Hon är bäst och det är
därför jag skriver detta ! JAG ÄLSKAR DIG!!!

Fråga inte men jag bara älskar henne så mycket, hon lärde mig
idag att bli av med min hopp-fobi! Fatta hur underbar hon e!!!
Jag har varit rädd för att hoppa i ett år nu kanske men så nu har
det börjat gå över men jag har fortfarande inte vågat hoppa OCH
tycka om det samtidigt! Men idag så hoppade vi bana och det gick
underbart! Vi hoppade TILL OCH MED i GALOPP!! <3 <3 <3 <3 <3
Hon är så underbar och nästa gång ska vi hoppa igen o då får jag inte
glömma en morot eller något till henne! Hon är ett russ på 13 år, hon
är mörkbrun o är en B-ponny som egentligen är lite för liten för mig =(
Men hon är bäst, fin, underbar, snäll, sur, lite, helekopter hoppare o
mycket mer! HON ÄR BÄST OCH ALLT ANNAT JAG NU SAGT OCH
DETTA INLÄGG ÄR BARA TILL HENNE OCH INGEN ANNAN!!!
<3 <3 <3 <3 Älskar dig Isolde <3 <3 <3 <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0