Tiden stannar när vi rör vid varann

Där stod jag för två veckor sen o flumma för mig själv xD
Jag vill veta, men svaret kan såra mig.
Hej hej! Pappa blev inte bara lite sur när jag
failade på Franskan. Så idag fick jag inte göra något
tex Hundkurs/Sacha, Stallet elr kompisar =( Så
nu ska jag istället plugga till No/Fra o Eng prov/glosor.
Sen ska jag även fjäska lite och göra en extra engelska
så att jag kanske får G i engelskan i år. Sen ska
jag försöka göra en Deal men mina föräldrar o se om
man kan göra så att om jag satsar på skolan in
till sommaren och då får jag rida kanske två gånger
i veckan =) Men jag tror knappast att dom går med på det.
Men jag vill verkligen satsa på ridningen om jag får
men det är 50 % att mina föräldrar går med på det.
Pözi

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0