Slamon/ Ska vara med i Expressen!!

Skidor <3
Idag ska jag hem till Freddi som bor i närheten av
en slalombacke. Så vi ska åka skidor och jag ska hjälpa
henne med hennes blogg. Det är typ det jag ska göra idag.
JU!! Imorgon ska Expressen komma hem till oss och skriva
om oss. Ta bilder o.s.v (alltså min familj o mina Niner). Dom
ska skriva om en hemsida vi är medlemmar på "husbyte.com"
tror jag xD Eftersom vi har gjort runt kanske tio husbyten o
vi ska göra ett till i sommar till U.S.A i närheten av Sant diego.
Så läs Expressen i Veckan (Jag vet inte när dom lägger ut det i tidningen
men dom kommer imorgon - söndag) Dom vill ha en bild då jag
ska bära mina kaniner ^^ Ska nog ta Ture o bära, Klara gillar inte
det så mycket. Det ska bli cooolisch! Ja, ja ses!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0