Nej, det var inte en människa det var en vuxen

Smiley - kusinernas hund.
Jag tyckte jag såg Jonna - men det var en människa
med lika dan jacka. Min tanke blev som rubriken:
Nej, det var inte en människa det var en vuxen.
Mina tankar e skumma men aldrig elaka - i alla fall inte dom
jag skriver på bloggen xD Men idag har jag först träffat
Freddi, sen gymat i 40 min och sen var jag och handlade
frukost till i morgon. Nu sitter jag här och letar efter dagens
"måste ha" som kommer att läggas upp senare. Mina föräldrar
blev lite sura över att jag satt framför datorn hela gårdagens
kväll istället för engelska glosor... Så nu får jag inte sitta så länge
framför datorn =( Så nu blir detta lite kort o nästa oxå!
Nu ska jag gå och duscha efter gumpat passer =)
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0