När man har världens bästa Mamma

Idag skippar jag Dagen eftersom tanken slog mig OCH jag lägger upp mina sex artister/band
låt som jag tycker mest om istället. P.S dom är i olika inlägg.
Så här kommer dom innan något annat!
Först MCR med Mama:
<3 Jag vet att den är Live från Annexet i STOCKHOLM! <3
Nästa är Robyn med Dancing on my own:
Hon e skum - enligt mig men hennes låtar är ändå bra!
Nästa är Green day med Wake me up when september ends:
P.S denna är oxå Live från SWEDEN!
Nästa o fjärde är .... Daniel adams ray med Dum av dig:
Heja heja! Han har konsert imorgon 19.00 o Leone o Hanna ska gå
direkt efter Lunch för att köa i sju timmar för att få bra platser!
Nästa är den näst sista och är Oskar linnros!:
Med Från och med du =) Yes man och nu kommer det sista bandet
med sista låten som är Paramore med Playing good:
Jag är ganska nöjd nu, hoppas ni oxå är det! Ska bara skriva några korta meningar om dagen:
Första tanken idag var "idag ska jag göra om världen" men den andra blev
"så mycket betyder vårt vänskap!?" så dagen gick väl upp och ner xD Dom två
tankarna var mina stora tankar idag. När jag kom hem fick jag två bra skivor 1, Oskar linnros 2,
body talk med Robyn. Ja ja, dö. Nehe. Strunta i det då! See yah!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0