Minnen <3

Jag tittade igenom min förra blogg och hittade ett inlägg. Jag ville
lägga upp det på en gång men jag insåg att den var lite... Skumt.
Så nu kommer det och ny gjort! Namn: Jag:

Hej.

Det är jag. Klara. Som äger this lustiga blogg. Varför skriver jag lustig? Ju för jag tanker inte skriva Skum, dum Eller onödig blogg. För det e den inte, inte för mig. Den är alldeles lagom, för mig. Jag bloggar inte för att du vill ha nått att göra när du kommer hem efter en jobbig skoldag. Jag det gör inte  för att någon ska jävlas Med "Anonyma" kommentarer. Jag gör det för att jag gillar att skriva om mig och min vardag. Jag tycker bara det e allmänt skönt. Men om du inte fattar det, så kan du lämna bloggen och så långt bort från denna glömma den för alltid. Ju ... Nu kanske jag låter väldigt otrevlig och dum, men jag varnar er bara.  Egentligen vill jag inte behöva varna er. För jag vet att jag inte kommer att låta Mordiskt på något av minna inlägg. Det skulle jag aldrig göra. A.L.D.R.I.G. Jag e egentligen  ganska lugn, tyst och snäll människa ... Ju, dom flesta tycker faktiskt att jag e väldigt mordisk. Jag gillar att se den förvånade blicken i ögonen , eller ibland skräcken. Jag gillar när folk kan blänga på mig, försöka vara modig. Men som ändå failar det när jag vinner den tysta tävlingen. Det är svårt att förklara, men jag slår ofta till en den människa som retar mig. Men ofta är det bara killar som retar mig, alltså bara dom som får slagen. Först så blir dom förvånade första gången i tex En ny skola, men efter några gånger vänjer dom sig och börjar väl gilla att reta mig – eller är dom bara dumma i huvudet. Men jag slår aldrig hårt. Jag vill inte göra illa dom. Bara att dom ska ha respekt.

Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0