medryttar/skötar ponny, någon!?

Detta är bara för om att
Jag vil sååå gärna ha en ponny jag kan sköta o.s.v
Dom ska bygga ett ridhus i närheten och då har jag bestämt att
både vara stalljobbare, skötare och ridelev. Jag ska bo istallet!
Men jag vill till dess (det byggs inte färdigt förrän om ett o ett halvt
år ) så vill jag ha en skötar ponny elr medryttar ponny. Men det finns två
minus på mig och det är för att jag har svårt för hoppning o inte vill betala
för att ta hand om någon annans ponny. Jag stör mig på att jag inte hittar någon
OCh jag går in på Medryttare.nu typ varje dag för att leta efter hästar inom Nacka.
Idag ska jag i alla fall rida och då kanske jag mår lite bättre, särskilt om jag får
en stor ponny eller lilla underbara fina snälla pigga Isolde <3 <3 <3 <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0