Medryttare.nu

- det är headern -
ÄNTLIGEN!
Har någon svarat på min annons! Jag vet inte om hon/han
har mejlat mig själv eller om det är någon annan som har
tipsat om annonsen till mig men jag har iaf ett mejl från
"någon" som har hittat en passande annons till mig på hemsidan.
Jag har själv sett den innan - annonsen alltså - men såg inte vart
stället låg. Nu väntar jag bara på svaret från mäniskan =)
Jag håller tummarna! Jag hoppas bara att det inte kostar så
mycket som det står :S I så fall ryker månadspengen i år!
Har ju bara 300 i månaden och snart 350, men dom vill ha 600
enligt annonsen och då får jag börja arbeta ordentligt med kanske
fotbollen som domare. Jag har ju domar liens! Ja ja, innan
jag såg mejlet var jag deppad över alla hästbloggar som inte
inser hur lyckligt-lottade dom är! Eller jag vet inte om dem
vet det elr inte men i alla fall! JAG VILL RIDA POLLE NU! xD
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Kul med medryttarepålle :D

Allt bra med dig?

2011-03-27 @ 17:27:19
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0