MEDOL va fan

Gul sko och en Twister xD
Hejsan svesan!
Har vår-känslor inom mig just nu och det gör
mig extra glad. Eftersom jag redan är glad
för att jag har kunnat ladda över bilderna
från mobilen för innan hade jag tappat bort
sladden. Jag är lite seg nu när jag bloggar
men jag tittar faktiskt på tv! Jag vet att det
inte är den bästa ursäkten men det är sant.
Oxå chattar jag med Freddi o Lina medans.
Ikväll skulle jag har gått på Yoga med Ma-
mma men hon blev sjuk under dagen så det
fick jag avboka. Bokstavligen, på internet.
VILL HA EN HALVFODER-HÄST, SUCK.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Agnes

min gula sko :D stolt

2011-04-03 @ 19:15:58
URL: http://mychemicalromancelover.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0