Man måste "deppa" av sig någongång!

- www.milooon.blogg.se -
Dom kommer och går
Första perioden var som om det inte fanns något dåligt i livet,
sen känndes allt fel. Sen trodde jag att jag var hemma. Sen
grät jag mig till sömns. Sen var livet på topp, och då bestämmer
jag mig att ändra allt. Nu vet jag inte vad som kommer att
hända. Men det känns i alla fall bra, nu.
Jag kan skriva på ett annat sätt!
Jag visste att jag inte hade mycket tid på mig idag så
då skrev jag detta inlägg på busshållsplatsen på ett
läxpapper. Ju, jag e skum xD Var bara tvungen att
vara lite dum i mitt lilla huvud! Ska gå på Jymoa o
ska städa garderoben o göra Engelska läxa o mm!
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0