Jag är *nöjd*


Tog nyss bildern via FB med mobilen, orka vända på den.

Hej på DIG!

Jag luktar piss för tillfället och skulle behöva en dusch efter gymmet
men självklart kom ni förre. Sen tog jag även en Smothie när jag
ändå var i sickla *mums*.  Mango berry Crascher (stavas?) på
Naked juice bar. Idag startade kompis-gänget ett band som heter
1457 men med bokstäver så det blir: Ett-tusen-fyra-hundra-femtio-sju.
Vi ska sjunga på skolan V.18 i Maj. Men det är I´am not Okey men
Amanda vill ju fortsätta försöka byta låt. Just nu vill ha Wake me up
when september ends med Green day <3 Den e bra! Droga droga...
Lyssnar på den för att se om jag kan spela den på trummor O.o
Klara kan inte spela trummor men i detta band ska jag visst det, nee
då jag ville spela  trummor eftersom jag har bra takt känsla. Ja ja!
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0