Hej hoj jag är en fjottaflong

( Fråga inte om Rubriken xD )
‎96% av alla tonåringar skulle få panik om Justin Bieber stod på toppen av ett 10
våningshus, beredd att hoppa. Kopiera detta om du tillhör dom 4% som skulle
hämta dina kompisar och en påse chips och skrika "do a backflip!"
<3 <3 <3 <3
Ha ha, asså älskar den o har lagt ut den på FB xD Oh jag vet att alla
Justin Bäver (FREAK) fan kommer att "Blah bla bla!" men jag har åsikter
som jag bara måste tala om för världen. SÅ DET SÅ! Oh jag börjar älska
meningen "Feel the Pain!" egentligen ska man lägga till "Biatch" men men xD
Ikväll sa grannarna bjuda på middag så jag kunde inte Jojna kompis-gänget
till Sickla =( Har FF hela kvällen förutom middagen för att Föräldrarna ska titta
på fotboll, det är därför vi ska äta hos dom. Och nu har jag bara lust att skrika
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!"
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0