Häst-bomb


Detta var för två år sen..?

Då jag hade Islandshäst-ridnings-kalas med Vicki, Maja
Freddi och Agnes i två timmar. Det var helt underbart att tölta
även om det inte gick så bra först xD Nu försöker jag övertyga
min lillasyrra Moa att börja rida. Detta är lite barnsligt o är mer
en dröm än verklighet: Jag sa att jag ville ha en häst på Halvfoder
och sa att det skulle vara sååå underbart... Min Mamma svara
"Men om Moa börjar rida kan ni ju dela på en".
Jag vet inte
om jag ska ta det som ett "Ni kanske får en häst då" eller
"Det var bara en tanke/dröm som aldrig kommer att slå in".
SUCK. Jag sa det till Moa och då ville hon börja på
HÄSTIS men sen letade vi efter det och då kom vi fram
till att det inte verkade finnas i Nacka längre. Då sa jag
att hon kanske kunde börja rida istället men hon sa
"Nej, Hästis verkar så mycket roligare." Och då tycker
inte jag att man är en häst-tjej om man tycker så men jag
ska fortsätta försöka eftersom hon inte har provat än!
SUCK igen. Jag vill så gärna ha en häst! Jag hade tänkt
att börja jobba i stallet oxå men dom svarar inte på Mejlen.
JAG VILL SÅÅ GÄRNA VARA MED HÄSTAR! Suck.
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: SelenaGomezSwe

hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-03-27 @ 17:04:53
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Hanna och Rebecka

söt häst :)

2011-03-27 @ 19:42:37
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0