Granngården, japp!

Den mössan e borta :S

Hej hopp!

Var idag på Granngården efter lillasyrrans fotbollsmatcher.
Först skulle vi  bara handla fröer o kaninmat men vi sa hela
tiden "ska vi inte ha två?" eller "har vi det?" och nu blev det
fröer, kaninmat o hö, ridbyxor, kaningodis o hästgodis. Mums! Nu
när vi kom hem så har vi planterat fröer och nu har vi bakat
appel-paj! Mums mums! Och nu har jag ätit upp det xD
Idag har jag i två timmar tjatat på min Pappa om att livet är
orättvist och att jag ville oxå gå i grundskola med rudkunskap
på schemat/ ha en egen häst/ ha en medryttar häst/ jobba
på ett stall eller rid två gånger i veckan. Jag kan säkert
komma på mycket mer för att för tillfället är jag helt häst tokig
för att gårdagens rid-pass gick så underbart! Åhh... Suck -.-
Jag är bara så j*vla hästtokig så att jag gråter, så mycket
saknade jag ridningen/hästar i tex bilen till syrrans match...
JAGVETINTEMYCKETMENDETÄRENSAKJAGVETOCHDETÄRATTJAGÄLSKARHÄSTAR <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0