Glömde att tiden spelar roll

Världen är upp o ner
Hejsan!
Fotograffen från Expressen har precis gått härifrån, puh.
Eller asså det var kul men det tog en hel timme innan
jag äntligen får ge mina kaniner mat! Vi skulle vänta med
det så hon skulle få en bild på det. Hon fotade i vardagsr-
ummet, köket, sovrummen, huset o kaninerna!
En kvart senare... Jag e lite osocial för tillfället
eftersom jag letar så aktivt jag kan efter
en skötar/medryttar-ponny xD Hittade en utanför norrtälje
och eftersom jag bor i Stockholn är det lite för långt men annars
verkade hästem underbar! Jag hoppas att jag hittar en.
I eftermiddag ska jag gå på ett F&S-pass med Mamma
och sen slappa med Solsidan i kväll. Nu ska jag leta vidare!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0