Dansa fastän hjärtat brister

Där uppe ska det finnas någonting... Undra vad?
Ledsenattjaginteharnågonbrahälsningsfras.
Jupp, försöker att chatta med Freddi på Fb men Fb laggar lite... Så nu
istället skriver jag av en Novell till datorn - som jag har gjort i Belgien.
Jag letar fortfarande efter en häst på Medryttare.nu men har kanske hittat en!
Jag har bestämt mig att lära mig själv Piano istället för att gå på det, för att
jag har kommit på att jag inte kan spela någonting och rida/sköta hästar
tre gånger i veckan. Så jag valde bort Gitarr, så att jag åtminstone får två
dagar till kompisar ( två av fem - bara vardagar räknar jag) o annat. För att
Ekliden ska ha läxor - och det är jag inte van vid!. Men men... Jag och
Fjeddi utan X har bestämt att göra någonting den 18 mars då MCR-konserten
är, den vi inte ska gå på! Kanske ha en "sleep over party" med bara oss två xD
Kanske hyra en lokal där Fjeddi utan X bor och ha den för oss själva, yey, stora
planer stora planer... Ha haa! Ja ja, nu måste jag koncentra mig på annat!
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0