Dagen är ett enda stort spel

Jagälskardigmycketattjaghatardig!
(Saga gjorde så så nu har jag tagit över det xD)
Idag när jag kom hem så tog jag ett äpple och sen gick jag
till Sacha och tog en promenad som gick väldigt bra! Han var lös
och såg ett par råddjur och jag skrek förskräckt "nej" med mörk
stämma, han stanna på en gång! *nöjd* men sen när jag kom hem
så funkade inte internet/hemtelefonen/tv i hela villaområdet.
Så inte förrän en fin Semla <3 så funkade allt igen =) Så
nu kan jag jag leva vidare igen! xD Imorgon ska jag träffa Fjäddi
utan X, kanske hänga en stund. Jag har lite So-sak som ska
göras men det får vänta till imorgon för nu ska jag tvätta håret!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0