Bapelsin gubbjävel!

Ju, vad kan man säga?
Det var en gång en tävling i radion om "säg tre
frukter på B" och en tjej ringde in o sa "Banan..."
Det gick två hela minuter och då sa radio-snubben
"Nu är jag tvungen att få ett svar!" tjejen blir frustrerad
och skriker i luren "Bapelsin gubbjävel!"
Ha ha...! Min lillasyrra sa det för ett tag sen xD
Hej hej!
Idag är det Saint Patrick`s day! Heja heja!
På Facebook finns en grupp som heter "En tyst minut för
alla som har omkommit i Japan" den 19 Mars mellan 17.00
till 18.00 någonstans som inte står på sidan. Men jag har
iaf skrivit "Kanske" eftersom jag kommer säkert att glömma o
sen vet jag ju inte vart det är, eller om man bara gör det hemma?
Idag har jag haft tex Idrott o jag visste inte att "flaggleken"
kunde vara såååå jobbig! Ha ha, asså det gick ju bra!
Nu ska jag rolla runt o sen göra pankakor till middag!
Sen e det ju Yoga ikväll oxå, ses imorgon efter hoppningen!
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0