Lilla Darling är meningen med livet


Ja... Låt bilden tala för sig själv. Jag har tråkigt.
Har nyss handlat ny Bikini. Blå topp o svart underdel. Fin fin.
Ska äntligen börja läsa boken 'Lilla Darling' oh har redan
bestämt mig att älska den. Fastnat för texten på baksidan
och själva framsidan. Bara för att måste ni oxå veta ;D
"Lilla Darling. För andra är hon lite bimbo.
Lite slampig. Ganska ytlig. Festar hårt. Men inte för mig. Lilla
Darling
är meningen med mitt liv,  jag vet bara inte hur jag
ska berätta det för henne."


Varje morgon målar Jerry en sorgrand runt sina ögon,
svart kajal mot det blå. Det finns de som tror att han
är bög för att han sminkar sig, men så är det inte.
Han har bara så mycket svartkänslor att han måste
 visa det svarta.  Förutom lillasystern Annie är Lilla
Darling
den enda som är viktig för Jerry. Han ser
något hos henne som de andra i gänget inte ser, och
han vet att hon luktar som sommar - som en sommar med regn.

Hoppas bara att jag inte blir besviken nu da. Har ni läst den? Bra elr ej?
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0