Jag vill långt långt hem

Välkommen hem! Tackar ;D När jag var i sommarstugan så åkte
vi gång Gocart! (STAVAS?) Skit kul  ju! Höll i Gasen hela tiden tills jag
nästan vurpade, då började jag bromsa i dom farligaste svängarna.
Vi badade mest men även tränade självmant simmning och sprang någon km.
Och jag har kommit fram till att efter sommaren börjar jag att...
1, Jag ska bli hel vegitarian (om vi inte det är svenst o Eko - kött)
2, Jag ska inte äta godis med djur i (Det har dom flesta godisar.)
3, Bara äta glass som är gjord i Sverige tex . från SIA - glass eller
vissa av GB.s glassar (som kommer ifrån sverige)
Ettan är inte särskilt skum, inte godiset heller. Men glassen. Den körs
jätte långt bara för att komma hit! (Nu siktar jag in mig på GB) Den
körs ifrån Spanien och jätte många ifrån Tyskland. Jag läste det i tidningen.
Nu ska vi packa upp. Packa ner. Städa. Imorgon ska jag klippa mig. Hur?
Och på Onsdag morgon bär det av igen. Fast nu till härliga U.S.A !! <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0