Jag har nyss klarat fritt fall från Hammarby backen

Mina kära, undebara Niner!!
Har varit övernattning nu ett dygn. Nu ska jag gå egenom både Torsdagen och Fredagen. En lång version och en kort. Välj själv vilken du vill läsa, vi börjar med den långa: Vi kom till skolan halv nio som vanligt, hade ovanliga lektiorner till 11 (jag hade Franska o Ea då dom hade bytt ut Ute till franska, då vi redvisade. Vi åt och sedan så gick vi till Hammarby backen. Körde skytte, sedan badade vi. Sedan åt vi och sen hade vi femkamp. Sedan körde dom andra skytte eller pratade dom. Jag ville ha något och göra så jag gick upp för backen. Satt mig och kollade på dom som körde skytte (kanske tio meter ovanför), jag bestämde mig för att klättra ner för stupet. FRÅGA INTE VARFÖR -.-'' Det gick inte särskilt bra. Jag tappade fotfästet när jag trodde jag trampade på sten. Och inte mossa... Jag gled kanske fyra meter ner för stupet. Sedan kom en underbart (men hårt) träd och stoppade mig. Jag har tre plåster (^^), fyra ordentliga rivsår och ca sju små. Och med små menar jag ' en liten röd prick som man tex kan ha fått av att man har tryckt en finne' utan en som SYNS. Sedan chillade vi lite, kan DOM säga. Jag fick rengöra såren, sitta still (eftersom jag var i chock) och dricka saft. Dom tre sekunderna som jag gled ner kändes frifulla. Typ som om du går på promenad. Inte sur inte glad. Utan en allmän känsla. Du drömmer dig bort liksom. Så kändes det. Venneh om det var en 'nära dödens upplevelse' men iaf. Sedan gick dom andra och badade, jag kunde inte. Det sved för mycket. Vi gick till skolan sen. Hade disco. Vi tjejer trodde dom andra (killarna) hade något fullt på gång. Så vi överraskade dom med vattenpistoler. Men klena (FÖRLÅTA IA) Ia gav sin till Rasmus. Och då blev det krig xD Sedan fick vi inte mer, när Affe slängde en glass på mig. Vattnet nudda mig, glasset gick sönder bakom mig. Efter en timme ungefär så sedan gick vi o la oss. Jag, Hanna, Leone, Amanda o Jonna bytte plats till Affe o Måns. JAG la mig halv fyra, dom andra mellan halv fem o sju xD Venneh. Idag så seglade vi (min grupp valde motorbåt istället...) och sedan badade vi. Om ridningen kommer sedan!
Kortfattat: Vi hade jätte kul! Vi badade, klättrade (jag ramla, lite småttskadad nu xD) och åt mat. Vi hade disco och vattenkrig, somnade inte förän halv fyra xD Idag så seglade vi (Fast vi åkte motorbåt) och badade. Sedan red jag. Mer om ridningen kommer senare <3
Hoppas ni är nöjda nu! Bäst är att läsa den långa xD fast den blev låååååååååång! Nu ska jag se på VD <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0