Green day

Den ända jag inte åkte, men ändå ;D
Skolavslutnings OUTFITEN blev såhär: (Har ingen bild)
Klänning : H&M
Sjal : Indien, Goa, speciall sydd för mig.
Tights : Kappahl
Örhängen : Kappahl
Halsband : Present
Skor: Deichman
OUTFIT 2
Skor : Present
Halsband : Present
Tights : Kappahl
T-shirt : H&M
Shorts : H&M
På skolavslutningen sjöng och spelade flera barn/band på scenen.
Vi andra satt på läktarna och sjöng, klappade elr nynnade till sången.
Även vår allmänt SKUMMA rektor sjöng, han sjöng denna :
800 grader med Ebba grön. Fet chill, men sen förstörde han allting "coolt"
med honom när han började prata 'ha sitt tal' xD Han sa så här tex : 'Ni
har många ideer och förslag, men ibland lite för många!' Och då började alla
typ skratta, för att varje gång vi har en 'ide' så svarar han, utan att lyssna
'ni klagar så mycket!' och går... Sedan började vi dansa till Senoir-körens
låt och då sa han till os 'att sitta ner och lyssna' BLÄH. Tråk-måns. Sedan
bytte jag om (OUTFIT 2) och stack sedan till Gröna lund (där efter rubriken)
GRÖNAN DAG xD Green day... Vi gick lustiga huset tre gånger, och jag åkte
allt utom Twister, efter som det var typ en timmes kö O.o Annars var det
inte särskilt mycke kö. Skönt. Både Jonna, Anders och Hampus vann en
2kg godis bag, fast Jonna en 3kg O.o Avundsjuk, så jag köpte små godis
själv ^^ Vid sex åkte jag sista saken med William, Tillt <3 Tillt är bäst!
Sedan stack jag, Sacka, Hampus och Jonna hem. Hade varit där i 7-8
timmar då, trött xD Lånade syrrans Acess-kort som inte funkar efter sju,
men som tur funkade inte 'blipp-grejen' heller. Puuh. Nu är jag hemma
och ser på Morden i midsommer. SOMMARLOV! Snyft, saknar redan
min förra klass (o alla andra!) av bara tanken av att jag inte kommer
träffa dom mer! Men för hoppningsvis träffas vi, Sackas kommentar
var bäst när jag sa 'Bye bye' till dom. Meh, nu kommer vi inte ha
någon tjej att bråka med! Haha xD Tar det som en komplemang <3
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0