21 timmar och 49 minuter

Hej! Äntligen! Efter evigheter får jag äntligen Internet. Har tagit typ en halvtimme
elr nått... Det var faktiskt bloggat på så länge O.o Rekord? Elr det kanske
var när jag var i Asien i en månad... Igår var vi iaf på liseberg i fyra
timmar och idag blir det åtta timmar till. Jag ska åka åka Atmors fear
och Kanonen. Kanonen är skit läskig! (Den iaf ser läskigt ut) Med loper
och när man åker upp och ner... Vi har med kameran idag, hade det
inte igår. Så bilderna är ifrån goooooooooogle ^^
Leeskigt!
Ja, ska Jag åka den? Japp, har lovat min lillasyrra -.-''
Nu ska jag titta på Tv på datorn ^^ Klockan ett blir det Lisan igen.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Sarah Ahlsten

Goddag! vad rolig dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Ha en trevlig dag (:

2011-06-29 @ 02:38:20
URL: http://jade.se/paketresor

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0