What a lie

Hi!
Idag ska vi till nagon random snubbe och fika. Imorgon ska vi bada med... Sedan pa Tisdag sticker vi! NY <3 Gud va tiden gar snabbt! Saknar  the horses! Saknar Vittra polarna och vill pa satt och vis hem. Nu ska jag bli en helt annan manniska efter sommaren. Kom fram till det pa ett litet cafe vid Stilla havet.
Har kommer annu ett nytt 123 xD
Pa fritiden galler:
1, Satsa pa skolan, laxor laxor laxor. Ska kunna har fri mojlighet att valja bland gymnasium sedan.
2, Sedan vara med kompisar och stallet.
3, Gymmet och bloggen.
Sorry, men maste verkligen satsa nu, kanns det som. Kanns som om ingen heller bry sig om det, men jag gor det. Vill verkligen kunna valja Realgymnasiet om jag vill eller Frodinge oxa! Frodinge ska ju vara skit svart att komma in pa! Min granne kom in och hon borjade stor plugga redan nar hon var elva ar!! Jag har missar tva ar nu, inte bra. Jag gar ju bar ai sjuan, men anda. Jag gillar att planera framtiden. Lycka till med din!
Pozzii

Kommentarer <3
Postat av: Tilde

Hej, vi går mellan ca 9 och 15 på dagarna och vi har svenska och naturkunskap (no) men vi har inte musik :)

2011-07-11 @ 16:02:44
URL: http://tthelenius.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0