Tillgång till livet är tillgången till Himmlen

Mina små kaniner som har det trevligt i Sverige.
Hej! Hoppas ni har det bra, för det har jag :D Vi ska tom köpa en till väska för allt vi har köpt... Jag läser, nej. Jag DROGAR bloggen Dressyrmupparna.se nu. Eftersom det är typ den ända vettiga häst-blogg som bloggar under sommaren. Idag vandrade vi runt på gatorna, sedan var vi uppe i The empire building (stavas?). Vi köpte efter det mat och tog med oss till Central park. Ett måste om man åker till NY! Vi åkte hem en stund och åkte sedan Subway till en Cowboy restruang. Där tog jag en Mocktail. Har bestämt mig att kidnappa någon och dra till stan och köpa en. Chilla där och sedan chilla hos någon hela kvällen <3 Tjej kväll. Det behöver jag nu efter TRE VECKOR med familjen ^^ Kommer hem på Tisdag/Onsdag! Nu ska jag duscha, mitt hår är skit äckligt!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0