Sry men livet är livet

Hej!
Igår så skulle vi ju flyga luftballong, så jag och resten villade på eftermiddagen. Men så kom min Pappa och väkte mig efter någon timme och med Freddi bredvid! Hon sa att 'hon skulle lämna en bok eftersom hon hade sååå tråkigt, men då var jag hemma' och samtidigt sa min Pappa att Luftballong-flygningen var inställd =( IGEN D: Men vi badade, hon sov över, vi har badat två gångar igen och nu (ikväll) skulle vi se på film, spela sims och dricka varm choklad! Men då ringde hennes Pappa och sa att hon var tvungen att sova hemma inatt... Därför har jag inte velat dissa henne och blogga. Nu så väntar min lillasyrra på att vi ska spela Sims tillsammans, så.
Pözzii
P.S bilder kommer imorgon!

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0