Smörja skor

Hej!
'
Skillnad? Gissa xD Den vänstra är insmord (stavas?)

Här är allt jag använde.

Detta använde jag som kräm/grejs :D

Smörde in mina ridskor innan ridlägrets om är om typ en/två veckor xD Lite förre känner man sig nu ju! Men iaf, tillbaka till saken. Jag hade tänkt att kanske hoppa över Stalljobbet till hösten och istället satsa lite mer på Femkampen + att en granne hade frågat min Pappa om jag hade kunnat tänka mig att vara Barnvakt några (vet ej hur många) dagar i veckan för doms lilla dotter. Som är typ ett o ett halvt nu. Göligt :D KANSKE. Då efter typ Januari tror jag...? Jag kanske gör det istället och då hinner plugga första halvåret och sedan ägna mig till annat:D
P.S Bilder ifrån U.S.A kommer!!!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0