San Diego s internationella flygplats

(Etersom jag inte har mycket att göra så får ni en redigerad bild)
Äntligen!! Jag kan änvända ÖÄå! Min lilla kära dator kan äntligen få igång internet. Älskade dator <3 Men nu så hade vårt plan blivit inställt! Så vi klev upp klockan tre för ingenting! Men som i tur i oturen så finns det ett plan kvart över elva Non-stop. Puh, liksom. Men nu är alla jätte trötta. Min Mamma och lilla syster ligger på golvet och sover. Min minsta lillasyrra sitter på en stol och sover medan min Pappa tjatar om att 'vi tog med datorn för att ALLA skulle få använda den' men jag är först ^^ Vill chatta och få reda på saker och ting i Sverige men ingen är inloggad för tillfället på Fb. IceBreakers! Köpa köpa köpa. Tror Freddi vill ha något packet ^^ Vi ska ju till ridlägret snart. Tre/fyra veckor kvar. Gotland <3 Längtar ihjäl mig! Saknar hästar som bara den! Sweetie. Nu blir det NY och jag ska bo på Manhattan (stavas?) och det är bara tjugo minuter ifrån Central Park! Underbart. Och så har vi ingen frukost som ingår i hotellet så vi ska gå ut varje morgon och köpa. Mys mys. Jag ska köpa en bra Häst-serie på engelska och någon bra tröja att rida i på ridlägret. Sedan ska jag spara pengar i höst. Klockan är bara typ kvart i tio här, men 17:44 hos er :S Har datorn på Svensk tid ^^
PÖÖÖÖzzii

Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI

STOP GIVING ME PRESENTS!!! >< o-O jag får skuldkänslor...... <444 >_<

2011-07-16 @ 10:34:50
URL: http://murdersquirrel.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0