Klara är sugen på att...

Köpa det här:
Horze Active Ridbyxor för 161,40 kr nu. 
OCH:
En ryktväska ifrån Horze för 259 kr. 
Nåh? Tycks, har jag bra smak eller? xDDet är rea på ridbyxorna, för jag ska spara lite pengar. För om ja köper det för ca 400kr har jag bara lika mycket kvar till ridlägret, men snart får jag ju även månadspeng för två månader <3 Men problemet är att jag inte vet om det kommer hit innan ridlägret på gotland, för det står ju "2 arbetsdagar" men när är det på Sommarlov??? Men jag kan lika väl ha det till hösten, spelar ingen roll. OM jag nu köper det... ;D Måste fråga, men tror att mina föräldrar inte fattar varför, för att jag behöver det ju inte xD
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0