Intressant inlägg av Dressyrmuparna.se

(Är jag typ beroende av dom eller? xD)
Hittade iaf ett intressant inlägg ifrån dom, här får ni läsa den av dom:
Ridbyxor som leggings? Nej tack! Typ alla kommenterade med en DISS, haha xD
Kommentarerna som jag tyckte var mest intressantas skrevs om "Tycker det är ännu knäppare sen när många som inte rider kommer och ”klankar ner” på ridning och hästar, men gillar de modet jättemycket."
Flera skrev om det, och jag håller med. Varför reta "Hästnördarna" om kläderna osv medan dom själva går runt med det nu!? Idioter! Haha, solklart!
Ännu en kommentar: "Jag tycker den största Dissen går till dessa människor som bär dessa kläder, för det är ofta uppblåsta människor som dissar ridsporten och dess kläder. "
Skulle kunna skriva om det här i evigheter men med lite självkänsla räcker det nu ;D
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0